panerai watches replicas Basisschool de Ieveling

Ons team

Wij zijn samen OBS De Ieveling. Onderwijs is onze passie. Aangenaam!

Ingrid Swart

directie

Aranka de Lange

kwaliteitscoördinator

Carola Rood

leerkracht groep 1/2A

Ina van de Graaf

leerkracht groep 1/2A

Gineke Muller

leerkracht groep 1/2B

Eveline Weel

leerkracht groep 1/2C

Nicolette van Kooten

leerkracht groep 1/2C

Maud Breider

leerkracht groep 1/2D

Yvette Plat

leerkracht groep 3

Wieneke Kleinsma

leerkracht groep 3

Linda de Haan

leerkracht groep 2/3

Miranda Belleman

leerkracht groep 3-4

Inge Boschloo

leerkracht groep 4

Nancy Regter

leerkracht groep 4

Retse Rooda

leerkracht groep 5

Rebecca op den Kelder

leerkracht groep 6

Marcus Soeters

leerkracht groep 7- ICT coördinator

Willemijn van Maren

leerkracht groep 8

Mariska Kaptein

leerkracht groep 5,7 en 8

Dorien Spigt

leerkrachtondersteuner

Yostha Spit

onderwijsassistent

Wouter Snoek

gymdocent

Sylvia van Schagen

administratie

Brenda van Driel

conciërge

Waarom werken bij deze school?

Waarom werken op De Ieveling?

  • gezellig en hardwerkend team
  • fijne sfeer
  • openheid
  • ruimte voor creativiteit
  • fijne samenwerking met ouders

Werken bij Allure

Ontdek hier onze vacatures!

 

 

          

 

Stichting Allure

Stichting Allure is een democratische organisatie waarin personeelsleden ruimte krijgen voor eigen inbreng en zelfsturing. Er wordt geïnspireerd en gemotiveerd en vanuit vertrouwen ruimte gegeven aan processen en eigenaarschap. Dit vertrouwen gaat gelijk op met onze kernwaarde 'Verantwoordelijkheid'. Iedereen is altijd aanspreekbaar op zijn of haar handelen en bereid verantwoording af te leggen.

Door alle collega's wordt gewerkt vanuit een stevig professioneel kader met de volgende uitgangspunten als basis:

• 'Wie het weet mag het zeggen' i.p.v. 'wie de baas is mag het zeggen'

• Je doet wat je zegt en zegt wat je doet in het kader van voorspelbaarheid en transparantie

• Reflectie is een kernwoord voor alle handelingen

Leer van elkaar

Leren staat niet alleen centraal voor onze leerlingen, maar ook voor onszelf. We zoeken onze grenzen op en verleggen onze grenzen om onze blik te verruimen en ons onderwijs te verbeteren en te verbreden.